Bloeiende praktijkdag
RefleX-Zwolle
soort
Bijscholing
niveau
HBO
kosten
Tussen €100 en €250
duur scholing
3 dagen
studie belasting
22 uur (1 ECTS)
studenttevredenheid
Bekijk waardering
De marketing cursus "Bloeiende praktijk" betaat uit:
* Eén dag met veel oefening en praktische tools. In dit dagevent leg je een stevige basis van kennis en ervaring om een passend marketingplan op te stellen.
* Voorbereidende cursus van 3 lessen. Hierin komen ondernemers vaardigheden aan bod en meerdere oefeningen;
* Na afloop een E-book “Slimme Ondernemen tips”.
Het dagevent: Tijdens het dagevent leer je:
1. een praktische dag. We gaan vooral “Gewoon doen”;
2. ben jij je bewust van je eigen (marketing) mogelijkheden, kennis en kunde;
4. richten op meer verkoop (producten of consulten) in je bedrijf.
Dat doen we door met de volgende drie modellen te werken:
1. Gewoon doen;
2. Pijn – droom – resultaat;
3. in 5 stappen naar een bloeiende praktijk met het B.L.I.E.P model.
Aan het eind van de marketing cursus / dagevent “Bloeiende praktijk” heb je kennis van:
· wat is jouw marketing ‘struikelblok’ en hoe kun je dit veranderen;
· hoe stel jij je marketing doelstelling op;
· hoe kun je “Gewoon doen” aanleren;
· inzicht in de pijn – droom en resultaat verlangen van je klant en hoe jij dit gebruikt;
· hoe jij met het B.L.I.E.P model jouw persoonlijke marketingplan ontwikkelt;
· je gaat naar huis met veel inzichten en een blauwdruk marketingplan om direct uit te voeren.
* Eén dag met veel oefening en praktische tools. In dit dagevent leg je een stevige basis van kennis en ervaring om een passend marketingplan op te stellen.
* Voorbereidende cursus van 3 lessen. Hierin komen ondernemers vaardigheden aan bod en meerdere oefeningen;
* Na afloop een E-book “Slimme Ondernemen tips”.
Het dagevent: Tijdens het dagevent leer je:
1. een praktische dag. We gaan vooral “Gewoon doen”;
2. ben jij je bewust van je eigen (marketing) mogelijkheden, kennis en kunde;
4. richten op meer verkoop (producten of consulten) in je bedrijf.
Dat doen we door met de volgende drie modellen te werken:
1. Gewoon doen;
2. Pijn – droom – resultaat;
3. in 5 stappen naar een bloeiende praktijk met het B.L.I.E.P model.
Aan het eind van de marketing cursus / dagevent “Bloeiende praktijk” heb je kennis van:
· wat is jouw marketing ‘struikelblok’ en hoe kun je dit veranderen;
· hoe stel jij je marketing doelstelling op;
· hoe kun je “Gewoon doen” aanleren;
· inzicht in de pijn – droom en resultaat verlangen van je klant en hoe jij dit gebruikt;
· hoe jij met het B.L.I.E.P model jouw persoonlijke marketingplan ontwikkelt;
· je gaat naar huis met veel inzichten en een blauwdruk marketingplan om direct uit te voeren.
Startdata
17-04-2020 | 13-11-2020
KTNO ID
K10942
Startdatum accreditatie
01-09-2019
Categorieën
Ondernemersvaardigheden
Marketing & communicatie
Marketing & communicatie
Vakgebieden
Loopbaancoaching
Leervorm
Blended learning
Aangeboden sinds
2019
Instapniveau
Algemene kennis en/of ervaring als zorgverlener vereist
Groepsgrootte
10 - 25
Afrondend examen
Nee
SBU Opbouw
Klassikaal: 6 uur
Praktijkoefening: 4 uur
Zelfstudie: 12 uur
Totaal: 22 uur
Praktijkoefening: 4 uur
Zelfstudie: 12 uur
Totaal: 22 uur
Docenten (1)
-
Celien van Dalen-Melenhorst
2 scholingen